Uszczelka głowicy ?

odiz
Posty: 87
Rejestracja: 3 lata temu
Imię: Zbigniew
Moje auto: Espace II 2.2 J7T
Grand: Nie
Rok produkcji: 1996
lpg: Tak
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Uszczelka głowicy ?

Post autor: odiz » 4 miesięcy temu

Po gaszeniu silnika pojawia się dziwny bulgot.Ba na nadkolu mam ślad Boryga. Na korku oleju nie ma ,,majonezu,, ,w zbiorniczku wyrównawczym nie ma oleju. Czy poszła się ,,chędożyć<< uszczelka pod głowicą?

Awatar użytkownika
manitou
Posty: 1529
Rejestracja: 3 lata temu
Imię: Sławek
Moje auto: Espace III 2.0 16V F4R
Grand: Nie
Rok produkcji: 2000
lpg: Tak
Lokalizacja: Skierniewice

Re: Uszczelka??

Post autor: manitou » 4 miesięcy temu

Niekoniecznie uszczelka. Czy dolewałeś ostatnio boryga, temperatura podczas jazdy podniosła się zbyt mocno? Sprawdź czy ze zbiorniczka przypadkiem gazem nie śmierdzi. Napisz nazwę zamontowanego reduktora LPG.

odiz
Posty: 87
Rejestracja: 3 lata temu
Imię: Zbigniew
Moje auto: Espace II 2.2 J7T
Grand: Nie
Rok produkcji: 1996
lpg: Tak
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: Uszczelka??

Post autor: odiz » 4 miesięcy temu

Przez ostatni rok wlałem 5 litrów-ale 2 razy pękł zbiorniczek wyrównawczy i spodem tak lało że centralka pływała - ABS się palił na desce.Teraz śmigam z poluzowanym i też wywala.Temperatury silnika pilnuję-jak powyżej środka to włączam klimę
ale w okolicach 1 kreski powyżej środka chyba już wywala płyn.Wybieram się w sierpniu na Chorwację to chciałbym autko dopracować coby wrócić :D .
Ostatnio zmieniony Czwartek, 9 Marzec 2017, 18:56 przez odiz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
manitou
Posty: 1529
Rejestracja: 3 lata temu
Imię: Sławek
Moje auto: Espace III 2.0 16V F4R
Grand: Nie
Rok produkcji: 2000
lpg: Tak
Lokalizacja: Skierniewice

Re: Uszczelka??

Post autor: manitou » 4 miesięcy temu

Może termostat stoi. Sprawdzałeś węże przy chłodnicy? Jeśli twarde po rozgrzaniu, to może trzymać.

odiz
Posty: 87
Rejestracja: 3 lata temu
Imię: Zbigniew
Moje auto: Espace II 2.2 J7T
Grand: Nie
Rok produkcji: 1996
lpg: Tak
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: Uszczelka??

Post autor: odiz » 4 miesięcy temu

Termostat ok.Na gazie śmigam.43 C na parowniku ustawione,ale przełącza trochę wyżej(dobrze- wtryski benzyny też pracują). Środek skali-chłodnica zimna-ciut wyżej -szybko się nagrzewa i wskakuje LPG.Reduktor ma już kilka lat i około 200 000 przelotu. Listwa wtryskowa wymieniona niedawno i filtry.

Awatar użytkownika
manitou
Posty: 1529
Rejestracja: 3 lata temu
Imię: Sławek
Moje auto: Espace III 2.0 16V F4R
Grand: Nie
Rok produkcji: 2000
lpg: Tak
Lokalizacja: Skierniewice

Re: Uszczelka??

Post autor: manitou » 4 miesięcy temu

Tak jak pisałem, sprawdź dla pewności czy ze zbiorniczka gazem nie śmierdzi. Może reduktor puszcza bąki i tak będzie się układ pompować.

rafimali
Posty: 49
Rejestracja: 2 lata temu
Imię: Rafał
Moje auto: Espace II 2.2 J7T
Grand: Nie
Rok produkcji: 1995
lpg: Tak
Lokalizacja: Świecie

Re: Uszczelka??

Post autor: rafimali » 4 miesięcy temu

Witam !!!
Sprawdzić temperaturę cieczy chłodzącej termometrem czy jest zgodna ze wskazówką temperatury na tablicy wskaźników . Odpowietrzyć korkami chłodnicę , blok silnika , i nagrzewnicę . Sprawdzić korek chłodnicy i kolor korka . Sprawdzić działanie termostatu . Sprawdzić ciśnienie na cylindrach .
Pozdrawiam !!!

odiz
Posty: 87
Rejestracja: 3 lata temu
Imię: Zbigniew
Moje auto: Espace II 2.2 J7T
Grand: Nie
Rok produkcji: 1996
lpg: Tak
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: Uszczelka??

Post autor: odiz » 4 miesięcy temu

Korek zbiorniczka cały czas uchylony więc odpowietrzanie mam z głowy. Po zgaszeniu silnika mam glubulbulll i czasami sikanie spod korka.

Awatar użytkownika
manitou
Posty: 1529
Rejestracja: 3 lata temu
Imię: Sławek
Moje auto: Espace III 2.0 16V F4R
Grand: Nie
Rok produkcji: 2000
lpg: Tak
Lokalizacja: Skierniewice

Re: Uszczelka??

Post autor: manitou » 4 miesięcy temu

Kopci na biało po rozgrzaniu? Piszesz, że płynu dolewasz więc może jednak UPG.....

Awatar użytkownika
irek
Posty: 175
Rejestracja: 3 lata temu
Imię: irek
Moje auto: Espace I 2.2 Quadra J7T
Grand: Nie
Rok produkcji: 1990
lpg: Tak
Lokalizacja: mysłowice

Re: Uszczelka głowicy ?

Post autor: irek » 4 miesięcy temu

Jak to uchylony, czyli jest nieszczelnie? No to płyn się gotuje bo ciśnienia nie ma.

Awatar użytkownika
m_adam
Posty: 3132
Rejestracja: 3 lata temu
Imię: Adam
Moje auto: Avantime 3.0 V6 24V L7X
Grand: Nie
Rok produkcji: 2002
lpg: Nie
Lokalizacja: Wawer

Re: Uszczelka głowicy ?

Post autor: m_adam » 4 miesięcy temu

otóż to - nie jeździ się z otwartym układem - szybciej się płyn gotuje jak nie ma ciśnienia w układzie a odpowietrzenie jest i przy zamkniętym układzie - po to jest zbiornik sam w sobie...

odiz
Posty: 87
Rejestracja: 3 lata temu
Imię: Zbigniew
Moje auto: Espace II 2.2 J7T
Grand: Nie
Rok produkcji: 1996
lpg: Tak
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: Uszczelka głowicy ?

Post autor: odiz » 1 tydzień temu

Test na spaliny-oj zabawa była!!!!!-ustrojstwo nie chciało zassać ze zbiorniczka wyrównawczego.2 razy czyszczenie,2 razy przedmuchanie,potem ponowne zasysanie i sssssssru upiepszyła się połowa dolnego krućca ze zbiorniczka i 5 litrów boryga na glebę.Ale kolor zielony się robił.Więc wymiana uszczelki,regeneracja głowicy-oj dużo tego było.Prowadnice w jajeczko wyzemłane ,z uszczelniaczy wspomnienia i trochę paprochów.Powiem tak-dobrze trafiłem-dawno temu wyexmitoliło mi świecę na 2 cylindrze-miałem wkrętke na ,,sprężynę,,.Olałem zalecenia-żeby świece z podkładką stosować i dawałem zwykły stożek. I się KU.... a przekonałem-świeca ze sprężyną wyszła.Doszło więc tulejowanie otworu świecy.Wtorek-auto na warsztat - czwartek odbiór.Silnik cichutki -obroty 800-850.(kupiłem 2 silniczki krokowe bo wcześniej wolne obroty sięgały 1200-1500)spalanie na trasie do pracy do tej pory 10.5- 11 spadło do 9.5(ale przy ostrym deptaniu) .Za 1800 2000 tyś. km mam jechać dociągnąć głowicę i wyregulować zawory. Teraz koszty-regeneracja głowicy 650 zeta.Zadowolony jestem jak cholera. Dalej jest gorzej-montaż-demontaż głowicy-650,,wymiana rozrządu-150-TANIO,płyn do chłodnic-48, śruba głowicy-150-komplet,pasek + napinacz 121 + 195,zestaw uszczelek głowicy 265,kopułka + palec 41+35 ,olej SPORTI 109 i reszta to bzdety-wymiana oleju,filtra oleju!!!!świec,zmywacz uniwersalny?16 zeta środek do mycia silnika - 16 i oring na końcu..Głowica 650 zgadnijcie ile reszta? 1873 pln. Za 1 zamachem podwoiłem wartość auta!!! . Jak na teraz jestem zadowolony jak cholera-i jak nic nie będzie wyciekać nawet nie będę marudzić że drogo. No właśnie jak w/g Was koszty? A właśnie -jakby ktoś szukał silniczka krokowego to mam 2 do zbycia.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość